مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-16حوادث

زایمان موفق یک مادر باردار توسط پرسنل اورژانس شیرین سو


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ از انجام یک مورد زایمان طبیعی موفق در منزل توسط پرسنل اورژانس 115 در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ از انجام یک مورد زایمان طبیعی موفق در منزل توسط پرسنل اورژانس 115 در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

داود مرادی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح این خبر مطرح کرد: پس از درخواست کمک برای انتقال یک مادر باردار از روستای ازوندره بخش شیرین سو تیمی از اورژانس منطقه شیرین سو واقع در شهرستان کبودراهنگ برای کمک به مادر در محل حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: پس از حضور عوامل اورژانس در این محل و با توجه به اینکه زمان به دنیا آمدن نوزاد نزدیک شده بود و امکان انتقال در این وضعیت وجود نداشت، تکنسین ها به کمک مادر 38 ساله شتافته و فرزند دختر این زن سالم به دنیا آمد.

مرادی خاطرنشان کرد: زایمان طبیعی مادر 38 ساله ای در روستای ازوندره با کمک پرسنل اورژانس 115 شیرین سو در ساعت 16:50 دقیقه دوشنبه 24 شهریورماه در منزل انجام شد.

وی در پایان یادآور شد: با وجود اینکه مادر و کودک در سلامت کامل بودند اما برای انجام مراقبت های مورد نیاز بعد از زایمان به بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبودراهنگ منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان موفق یک مادر باردار توسط پرسنل اورژانس شیرین سو

زایمان موفق یک مادر باردار توسط پرسنل اورژانس شیرین سو