مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-16سياسي

برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه ملایر


مدیر امور آموزشی دانشگاه ملی ملایر گفت: کلاس های دانشجویان دانشگاه ملایر از شنبه 29 شهریور ماه به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیر امور آموزشی دانشگاه ملی ملایر گفت: کلاس های دانشجویان دانشگاه ملایر از شنبه 29 شهریور ماه به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

دکتر علی نهاوندی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری تا زمان اعلام توسط ستاد مقابله با کرونا وجود ندارد و کلاس های دانشجویان به صورت مجازی به دو شکل آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان در کارگاه ها و کلاس های آزمایشگاهی الزامی است، افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده در شورای آموزشی دانشگاه دروس آزمایشگاهی تا عادی شدن شرایط ارائه نخواهد شد و در مواردی هم که نیاز به ارائه این دروس برای دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی باشد، بیشتر به صورت مجازی انجام می شود.

نهاوندی با اشاره به درنظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی از سوی دانشگاه ادامه داد: این دانشجویان می توانند برای تکمیل پروژه های عملی و آزمایشگاهی خود با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه ملایر

برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه ملایر