مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-16سياسي

انجام نسخه نویسی الکترونیک در کرمان به 90 درصد می رسد


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: نسخه نویسی الکترونیک تا دهه فجر سال جاری به 90 درصد می رسد و امیدواریم تا پایان سال به 100 درصد هم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری صبح امروز در حاشیه رزمایش سایبری بیمه سلامت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نسخه نویسی الکترونیک تا دهه فجر سال جاری به 90 درصد می رسد و امیدواریم تا پایان سال به 100 درصد برسد این در حالی ست که در استان کرمان نیز 94 درصد از مراکز درمانی با طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان بیان داشت: پوشش بیمه ای برای افراد فاقد پوشش بیمه روی تخت بیمارستان یکی از مهم ترین اقدامات سازمان بیمه سلامت از ابتدای شیوع ویروس ، این بازه زمانی با تعامل انجام شده بین سازمان بیمه سلامت و وزارت رفاه به یک روز کاهش یافت.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان عنوان کرد: 90 درصد هزینه ها در بخش بستری در بیمارستان های دولتی و در بخش سرپایی نیز 70 درصد هزینه ها بر عهده بیمه سلامت است.

جعفری تصریح کرد: طی سال گذشته 22 درصد از مجموع اعتبارات مصوب دولت به سازمان بیمه سلامت اختصاص داده نشد که این امر آثار منفی در پرداخت مطالبات موسسات ارائه دهندگان خدمات درمانی در سال 98 داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نسخه نویسی الکترونیک در کرمان به 90 درصد می رسد

انجام نسخه نویسی الکترونیک در کرمان به 90 درصد می رسد