مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-16ورزشي

تاثیر کروناویروس بر فعالیت جسمانی کودکان


19 باعث ایجاد نسلی از کودکان شده که نمی دانند چه زمانی دوباره می توانند با دوستانشان در مدرسه بازی کنند، چه زمانی می توانند هم گروهی های خود را دوباره ببینند و تمرین ورزشی داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی بیماری همه گیر کووید- 19 باعث ایجاد نسلی از کودکان شده که نمی دانند چه زمانی دوباره می توانند با دوستانشان در مدرسه بازی کنند، چه زمانی می توانند هم گروهی های خود را دوباره ببینند و تمرین ورزشی داشته باشند.

به نقل از سایکولوژی نیوز، با شروع همه گیری بیماری کووید- 19 فعالیت مدارس کودکان تغییر کرد و بازی برای آن ها تا حدودی متوقف شد.

هیچ سرنخی از اینکه، این همه گیری تا چه مدت، ممکن است ادامه داشته باشد، وجود نداشت و همه انتظار داشتند که عمر این ویروس کوتاه باشد.

گاهی اوقات، اضطراب در خانواده ها شدید بود.

برخی احساس ترس کردند، درحالی که برخی این وضعیت را نادیده می گرفتند و شاید برخی از موارد، بسیار بدتر از آن چیزی بود که تصور می کردند.

کودکان با توجه به دیدن و شنیدن دستورالعمل ها و اخبار از طریق مختلف، فاصله فیزیکی را در خانه نیز حفظ می کردند، اما موج بیماری و آشفتگی ناشی از آن، برای کودکان به ویژه آنانی که آرامش را در فعالیت ورزشی می دانستند مشکلاتی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کروناویروس بر فعالیت جسمانی کودکان

تاثیر کروناویروس بر فعالیت جسمانی کودکان