مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-16اقتصادي

بیمه سلامت 70درصد مطالبات خردادماه مراکزدولتی همدان را پرداخت کرد


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد بیمه سلامت همدان تا خردادماه خبر داد و گفت: 70 درصد مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی نیز پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرجی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران در جمع خبرنگاران به آخرین اعتبارات تخصیص داده شده به بیمه سلامت اشاره کرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب دولت، 22 درصد به سازمان بیمه سلامت تخصیص داده نشده که این موضوع آثار منفی در پرداخت مطالبات مؤسسات ارائه دهندگان خدمات درمانی در سال 98 داشته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان عنوان کرد: مجموع بدهی بیمه سلامت در سال 98 به بیمارستان های دانشگاهی حدود سه ماه است که مطالبات داروخانه ها تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و تمام مطالبات پزشکان، دندان پزشکان، مراکز پاراکلینیک و بیمارستان های غیردانشگاهی تسویه شده است.

وی گفت: اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داده این است که مطالبات سال 97 بخش های دولتی دانشگاهی پرداخت شده و همچنین با اقداماتی که در مدیریت هزینه از سال 97 صورت گرفته هزینه بستری ها در این سال نسبت به سال 96 هشت درصد کاهش پیدا کرده و زیان انباشته سال های قبل 50 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت 70درصد مطالبات خردادماه مراکزدولتی همدان را پرداخت کرد

بیمه سلامت 70درصد مطالبات خردادماه مراکزدولتی همدان را پرداخت کرد