مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-16اقتصادي

ثبات در روند عرضه و قیمت کمپرسور باد در وضعیت تحریم ها


با وجود تغییرات قیمتی که در ماه های اخیر در بازار ابزار تجربه شده، هنوز یکی از فروشگاه های این بازار با توجه به نوسانات شدید قیمت، عرضه ابزار آلات، - مخصوصا انواع پمپ باد را به صورت ثابت و با حداقل تغییرات قیمت نگه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ابزار مارکت، صنعت کشور و البته مشاغل کوچک صنعتی به طور مستقیم در ارتباط با بازار عرضه ابزار و تجهیزات صنعتی است که در وضعیت کنونی عدم توانایی تامین ابزار و تجهیزات صنعتی برای شرکت ها می تواند به تولید و صنعت کشور صدمات جبران ناپذیری را وارد کند.

کمپرسور باد در کدام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد؟ نیروی باد یا هوای فشرده، راه انداز بسیاری از عملگرهای سیستم های صنعتی است که به نام سیستم های پنوماتیک یا سیستم های بادی معروف هستند.

دستگاهی که این نیروی باد را تامین می کند با نام کمپرسور باد، کمپرسور هوا ، پمپ باد و پمپ هوا نامیده می شود.

و در مدلهای مختلف وجود دارد که از سایزهای کوچک که برای کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد تا پمپ بادهای بسیار بزرگ با مخزن های حجیم که در صنایع بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرند.

در خرید کمپرسور باد به چند نکته اساسی توجه نمایید تا بتوانید کمپرسور باد مناسب با تعداد ابزارهای بادی و تجهیزات پنوماتیک که در روند کار مورد استفاده قرار می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در روند عرضه و قیمت کمپرسور باد در وضعیت تحریم ها

ثبات در روند عرضه و قیمت کمپرسور باد در وضعیت تحریم ها