مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-16اجتماعي

پویش شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند بوشهر


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز پویش مردمی شور عاطفه ها با هدف جمع آوری ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند استان به ویژه ملزومات آموزش مجازی آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد هرساله در آستانه بازگشایی مدارس  با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه ها می کند اظهار داشت: امسال نیز به سبب شرایط حاکم بر جامعه به دلیل ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه این نهاد با هدف جمع آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان با عنوان شور عاطفه ها برگزار می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه 6 هزار و 600 دانش آموز نیازمند در این استان تحت حمایت هستند گفت: شور عاطفه ها در ادامه پویش ایران همدل برای جمع آوری کمک های خیران و مردم هم استانی از روز  شنبه 22 شهریور همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 11 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال با توجه به وضعیت جامعه ناشی از ویروس کرونا نیازهای دانش آموزان فراتر از بسته های آموزشی کیف و کفش و نوشت افزار است و باید با کمک مردم و خیران برای تامین ملزومات اصلی آنها که تبلت و گوشی های هوشمند است تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند بوشهر

پویش شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند بوشهر