مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-16سياسي

نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان سلامت با اجرای سازمان الکترونیک


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: با استفاده از سازمان الکترونیک می توان نظارت مناسبی بر بیمه شده ها و مراجعات درمانی آنها انجام داد که برای آن باید داده ها و اطلاعات درست در اختیار سازمان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت توسط محمد هاشمی؛ مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت ایران به صورت ویدئو کنفرانس و با میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بیمه سلامت همدان اظهار کرد: اگر بخواهیم نگاه متعالی به بیمه داشته باشیم باید اقدامات بیمه را به قبل، حین و پس از ارائه خدمت تبدیل کنیم.

  سعید فرجی بیان کرد: در این صورت به داده هایی نیاز داریم که اگر به درستی جمع آوری، تحلیل و رسیدگی شود به اهداف مورد نظر می رسیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد مراجعات به مراکز درمانی و سلامت هدف بررسی دقیق و با استفاده از اصول و قواعد علمی است تا بتوانیم ضمن مدیریت منابع با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به بیمه شده مراجعات را در دریافت خدمات سلامت منطقی کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت اهتمام ویژه ای در استقرار خدمات الکترونیکی داشته و با ایجاد معاونت فناوری اطلاعات، نخستین گام را برای الکترونیکی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان سلامت با اجرای سازمان الکترونیک

نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان سلامت با اجرای سازمان الکترونیک