مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-16دانش

اصلاح نظام محاسباتی کشور بر اساس بیانیه گام دوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای این جلسه سوزنچی گفت: دومین نشست کمیته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ریاست ابراهیم سوزنچی دبیر این کمیته و معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی .

- دومین نشست کمیته بیانیه گام دوم انقلاب به ریاست ابراهیم سوزنچی، دبیر این کمیته در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای این جلسه سوزنچی گفت: دومین نشست کمیته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ریاست ابراهیم سوزنچی دبیر این کمیته و معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

برای نگاه و ورود راهبردی به بیانیه گام دوم انقلاب، نیاز به برنامه و نقشه راه داریم که امید است در این کمیته به سرانجام برسد.

در ادامه جلسه مصطفی تقوی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف به ارائه گزارشی با عنوان ایده هایی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم خطاب به ملت ایران است و البته جوانان و مسئولین به طور خاص مورد خطاب قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نظام محاسباتی کشور بر اساس بیانیه گام دوم

اصلاح نظام محاسباتی کشور بر اساس بیانیه گام دوم