مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-16سياسي

ضرورت ایجاد اتاق گفتگوی اولیا و مربیان در مدارس قزوین


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بر ضرورت ایجاد اتاق گفتگوی اولیا و مربیان در مدارس به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته استان تأکید کرد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بر ضرورت ایجاد اتاق گفتگوی اولیا و مربیان در مدارس به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته استان تأکید کرد.

مریم بیدخام در جلسه اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل آموزش وپرورش برگزار شد گفت: بحران کرونا یک وضعیت غیرمترقبه بود که علاوه بر مضایق و مشکلات متعددی که ایجاد کرد باعث غافلگیری خانواده ها و نظام آموزشی شد.

بیدخام با اشاره به استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی در ایام کرونا اظهار کرد: همکاری و مشارکت خانواده ها، در امر آموزش غیرحضوری سبب اثربخشی این گونه آموزش ها می شود چراکه آموزش تعطیلیی ندارد.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا با تمام سختی هایی که برای جامعه ایجاد کرد اما به موازات آن موجب گسترش بهداشت و سلامت، ایجاد شبکه های شاد و رشد در آموزش وپرورش، تولید محتواهای آموزشی و استفاده از ظرفیت صداوسیما در امر آموزش شده است.

بیدخام با بیان اینکه کرونا باعث ایجاد سبک جدیدی در زندگی مردم شد اظهار کرد: اکنون عملاً آموزش در درون خانواده اتفاق می افتد و مدرسه پشتیبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد اتاق گفتگوی اولیا و مربیان در مدارس قزوین

ضرورت ایجاد اتاق گفتگوی اولیا و مربیان در مدارس قزوین