مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-16اقتصادي

توصیه هایی به تازه واردان بازار بورس


به آن دسته از سرمایه گذاران تازه وارد که با مفاهیم بورسی و رفتار مالی آشنایی ندارند توصیه می کنم حتما به شکل غیرمستقیم و از طریق مشاورین دارای مجوز و صندوق ها ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بازار سرمایه طی 4 ماه نخست سال به واسطه ورود منابع نقدی افرادی که تا به حال بورس را تجربه نکرده بودند شاهد رشد فزاینده بود.

این حجم جریان نقدی ورودی که به طور میانگین در ماه های تیر و مرداد به روزی هزار میلیارد تومان رسید، باعث شد طرف تقاضا نسبت به طرف عرضه در بازار سرمایه متورم شود.

بنابراین رشدی که در ماه‌های گذشته تجربه شد، آفت بازار سرمایه محسوب می‌شود و اتفاقا شرایط بازار در حال حاضر غیرمنطقی و نگران کننده نیست.

علی اسلامی بیدگلی، عضو هیات مدیره شرکت مشاوره سرمایه گذاری آرمان آتی، ضمن تحلیل حرکت روزهای گذشته شاخص چشم انداز آتی بازار سرمایه را ترسیم کرد و گفت: آنچه که این روزها و چند روز گذشته از بازار سرمایه می‌بینیم نشان دهنده رفتار واقعی بازار سرمایه است و آنچه که چند ماه گذشته اتفاق افتاد، ناشی از یک رفتار هیجانی، متعلق به سرمایه‌گذارانی بود که به دلیل فقدان فرهنگ سازی به طور مستقیم وارد بازار سرمایه شدند.

وی با بیان اینکه هرگونه نوسان غیر متعارف ناشی از هیجان، از جمله نوسان‌های صعودی به عنوان آفت بازار سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی به تازه واردان بازار بورس

توصیه هایی به تازه واردان بازار بورس