مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-16سياسي

«چفیه» نماد سازمان دانش آموزی شود


رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: با توجه به اهمیت پیام نمادها در هر جامعه، پیشنهاد ما این است که چفیه نماد سازمان دانش آموزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سردار عباس مطهری رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست شورای پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی سازمان دانش آموزی کشور گفت: با توجه به اهمیت پیام نمادها در هر جامعه،  پیشنهاد ما این است که چفیه نماد سازمان دانش آموزی شود.

وی با اشاره به تلاش های سازمان دانش آموزی کشور در خصوص معرفی هر چه بهتر سردار شهید حاج را الگوی عملی خود قرار دهد، هدف گذاری و جهت گیری او در جامعه پذیری، خدمت به مردم، اسلام، ایران، تعبد در برابر خدا، ولایت مداری، حفظ طبیعت و .

خواهد شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید آیات قرآن در زمینه قدر دانستن نعمت ولایت، گفت: بر اساس آیه شریفه ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم در قیامت از نعمت ولایت سوال خواهد شد و نیز آیه شریفه یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ تصریح دارد که مردم در روز قیامت با امامشان محشور خواهند شد.

چه خوب است به تبعیت از مکتب حاج قاسم و در اجرای خواسته صریح ولایت، نمادهایمان را ایرانی-اسلامی کنیم تا نسل جوان با افتخار، پا جای پای شهید سلیمانی بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چفیه» نماد سازمان دانش آموزی شود

«چفیه» نماد سازمان دانش آموزی شود