مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-16پزشكي

بحران میانسالی و اوج احساس نارضایتی


تقریبا هیچ فردی نیست که دائم خوشحال باشد و ناراحتی برای اکثر افراد، تجربه ای معمول است، اما با توجه به بررسی های جدید، به نظر می رسد که سن، عاملی است که تاثیر بسزایی در ناراحتی و غمگینی دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی تقریبا هیچ فردی نیست که دائم خوشحال باشد و ناراحتی برای اکثر افراد، تجربه ای معمول است، اما با توجه به بررسی های جدید، به نظر می رسد که سن، عاملی است که تاثیر بسزایی در ناراحتی و غمگینی دارد.

به نقل از سایکولوژی نیوز، بسیاری از افراد، کودکی را دوران شادی و دوران میانسالی که با اصطلاح بحران میانسالی شناخته می شود را دوران سختی می دانند.

بحران میانسالی، پدیده ای ثابت است، اما اخیرا بحران دهه چهارم زندگی برای توصیف افزایش ناراحتی در برخی از افرادی که در 20 سالگی آن را تجربه می کنند، نامیده شده است.

بااین حال، هنوز مشخص نیست که افزایش ناراحتی مرتبط با سن، تنها گزارش های فردی است یا پدیده ای عمومی که در بیشتر کشورهای مختلف مشاهده می شود.

در این تحقیق، اطلاعات مرتبط با بیش از 14 میلیون شرکت کننده در بیش از 40 کشور مختلف موردبررسی قرار گرفت و شرکت کنندگان به سوالات مرتبط با موضوعات مربوط با ناراحتی و نارضایتی پاسخ دادند که شامل گروه های ذیل بود: گروه بهداشت روان این گروه، مرتبط با سوالاتی درباره روزهایی بود که سلامت روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران میانسالی و اوج احساس نارضایتی

بحران میانسالی و اوج احساس نارضایتی