مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-16فرهنگي

تهیه فهرست نادره کاران از افتخارات وزارت میراث فرهنگی است


معاون میراث فرهنگی تهیه فهرست نادره کاران (حاملان) میراث فرهنگی را یکی از افتخارات چند سال اخیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

- معاون میراث فرهنگی تهیه فهرست نادره کاران (حاملان) میراث فرهنگی را یکی از افتخارات چند سال اخیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر مراسم رونمایی از تندیس و لوح ثبت ملی میراث زنده بشری استاد غلامحسین امیرخانی در خط نستعلیق با حضور محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن بلخاری رییس گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی فرهنگستان هنر و جمعی از هنرمندان و شاگردان استاد به میزبانی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد.

طالبیان بیان کرد: در دهه گذشته معنا و مفهوم میراث فرهنگی تغییر کرده و سعی بر پرداختن به دانش و محتوایی بوده که پشت خلق این آثار عظیم بوده است.

یکی از افتخارات چند سال اخیر ما تهیه فهرست نادره کاران (حاملان) میراث فرهنگی بوده که نام هر کدام از این هنرمندان این فهرست را مزین کرده است.

او افزود: در این پرونده که در حد بضاعتمان تهیه شده نام هر یک از اساتید متعلق به فرهنگ ها و اقوام مختلف است که نشان از زیبایی های این مرز و بوم و تاریخ ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه فهرست نادره کاران از افتخارات وزارت میراث فرهنگی است

تهیه فهرست نادره کاران از افتخارات وزارت میراث فرهنگی است