مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-16اقتصادي

تخریب 16 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی گرمسار


فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تخریب 16 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی در شهرستان گرمسار خبر داد.

- محمد فخیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از تخریب 16 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی در شهرستان گرمسار (منطقه منگر پشت باغ همایونی) خبر داد و اظهار کرد: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری با هماهنگی با مقام قضایی تخریب تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی گرمسار انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مالکان بدون اخذ مجوز لازم از جهاد کشاورزی شهرستان اقدام به ساخت وساز بناها و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی کردند؛ با همکاری عوامل انتظامی شهرستان و مأمورین جهاد کشاورزی شهرستان تمامی بناهای غیرمجاز تخریب و اراضی کشاورزی به وضع سابق بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: با تخریب این 16 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان گرمسار 2 هکتار از اراضی کشاورزی آزاد و به وضع سابق اعاده شد.

فخیری گفت: از شهروندان تقاضا داریم قبل از هرگونه ساخت وساز در اراضی کشاورزی و باغی حتماً به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه و مشاوره لازم را اخذ کرده تا متحمل خسارت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 16 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی گرمسار

تخریب 16 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی گرمسار