مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-16سياسي

97 کمیته برای گرامیداشت دفاع مقدس در کردستان تشکیل شده است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: 97 کمیته در کردستان برای مدیریت برنامه های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ذبیح الله مالکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ و دفاع مقدس ما کمتر از جنگ جهانی سوم نبود و به همین دلیل باید اهمیت این دفاع برای همه اقشار جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس جانانه از انقلاب و نظام دفاع کردند تا دست متجاوزان را از خاک کشور کوتاه کنند، ادامه داد: انقلاب ما ادامه دهنده راه پیامبر اعظم است و اجازه نخواهد داد ارزش های دینی و اسلامی ما توسط دشمن از بین برود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان بیان کرد: امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس 505 ستاد استانی و شهرستانی در کشور و 11 ستاد شهرستانی در استان کردستان تشکیل شده است.

مالکی با اشاره به مشارکت همه ادارات در برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری، گفت: در مجموع 97 کمیته در استان برای رصد و مدیریت برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس تشکیل شده است که از سوم خرداد فعالیت خود را آغاز و تا پایان سال فعالیت دارند.

وی با اشاره به لزوم حضور مردم در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان، عنوان کرد: هزاران برنامه در شهر و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 کمیته برای گرامیداشت دفاع مقدس در کردستان تشکیل شده است

97 کمیته برای گرامیداشت دفاع مقدس در کردستان تشکیل شده است