مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-16اجتماعي

پیست دیزین از استانداردهای لازم برخوردار نیست


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: تعدادی از ایستگاه های پیست دیزین از جمله تله کابین دره، تله کابین شاله، تله سیژ چمن و تله سیژ قله از استانداردهای لازم برخوردار نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شکراللهی، مدیرکل استاندارد البرز با بیان این که بسیاری از وسایل تفریحی البرز دارای امنیت و استاندارد کافی نیستند، گفت:  در سال گذشته  1028 بازرسی از تجهیزات تفریحی استان داشتیم که 60 مورد بازرسی از مهدهای کودک، 40 بازرسی از خانه بازی و 448 بازرسی از زمین های بازی بود که بسیاری از آن ها انطباق لازم را با استانداردهای لازم نداشتند.

وی افزود: در بازرسی از 1600 تجهیزاتی که انجام شد تنها 15 درصد استاندارد بودند و مابقی از استانداردهای لازم برخوردار نبودند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در خصوص پیست بین المللی دیزین نیز گفت: با توجه به این که شاهد تغییرات زیادی در مدیریت و بهره برداری دیزین هستیم ناهماهنگی های زیادی در این خصوص وجود دارد و تعدادی از ایستگاه های آن از جمله تله کابین دره، تله کابین شاله، تله سیژ چمن و تله سیژ قله از استانداردهای لازم برخوردار نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست دیزین از استانداردهای لازم برخوردار نیست

پیست دیزین از استانداردهای لازم برخوردار نیست