مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-16بين الملل

اتهام زنی دوباره واشنگتن به حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در گفتگو با شبکه آمریکایی الحره ضمن اتهام زنی به جنبش حزب الله لبنان، - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره تلویحی به تضاد موضع پاریس و واشنگتن در ارتباط با لبنان و با اتهام زنی مجدد علیه حزب الله لبنان، این جنبش را تروریستی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در گفتگو با شبکه آمریکایی الحره ضمن اتهام زنی به جنبش حزب الله لبنان، به صورت تلویحی تضاد موضع پاریس با واشنگتن در ارتباط با موضوع لبنان اشاره کرد.

طبق این گزارش، در حاشیه مراسم امضای توافق سازش میان تل آویو، ابوظبی و منامه در واشنگتن، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با مقاله مایک پامپئو وزیر خارجه این کشور در روزنامه فرانسوی فیگارو درباره ارتباط با موضع فرانسه در قبال حزب الله و ایران گفت: مهم است که مردم فرانسه موضع آمریکا را در قبال لبنان و ایران را بدانند .

مورگان اورتاگوس در ادامه با اتهام زنی به حزب الله گفت: فرانسوی ها باید بفهمند که حزب الله یک سازمان تروریستی است و ابدا نمی تواند اصلاحاتی را که مردم لبنان یک سال پیش در اعتراضات خواهان آن بودند، محقق کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی دوباره واشنگتن به حزب الله

اتهام زنی دوباره واشنگتن به حزب الله