مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-16سياسي

قاضی زاده هاشمی: دوگانه «سلامت» و «آموزش» توسط دولت به خوبی مدیریت نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در جمع برخی از فرهنگیان پس از استماع مشکلات نظام آموزشی در شرایط کرونا، - قاضی زاده هاشمی: دوگانه سلامت و آموزش توسط دولت به خوبی مدیریت نشد نایب رییس مجلس گفت: اگر دولت قبل از بازگشایی مدارس، نمایندگان را طرف مشورت خود قرار می داد بهتر می توانست دو گانه سلامت و آموزش را مدیریت کند؛ این دوگانه به خوبی مدیریت نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در جمع برخی از فرهنگیان پس از استماع مشکلات نظام آموزشی در شرایط کرونا، گفت: همانطور که در این جلسه مطرح شد کیفیت تحصیلی دانش آموزان مهمترین دغدغه این روز های اولیای دانش آموزان است و مجلس شورای اسلامی هم باید دغدغه های اولیا و فرهنگیان را از دستگاه های اجرایی کشور پیگیری کنند تا بتوانیم به راهکار های مشخص و کارآمدی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برسیم.

وی افزود: برخی می گویند چرا الان که مدارس باز شده است و دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس ها شرکت می کنند، مجلس دنبال راهکار است؟ خُب! این هم مشخص است که ما قوه اجرایی نیستیم که بتوانیم اقدامی کنیم، ولی به دولت پیشنهاد هایی را دادیم، اما در نهایت این قوه مجریه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: دوگانه «سلامت» و «آموزش» توسط دولت به خوبی مدیریت نشد

قاضی زاده هاشمی: دوگانه «سلامت» و «آموزش» توسط دولت به خوبی مدیریت نشد