مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-16اجتماعي

ترمیم آهسته لایه ازن


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: خوشبختانه با گذشت سه دهه پایش و مطالعه محققان روی لایه ازن مشخص شده است که حفره بزرگ بالای قطب جنوب اکنون در وضعیت مناسب تری قرار گرفته و بررسی سال های اخیر دانشمندان بیانگر بهبود و ترمیم آهسته لایه ازن است.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکیدکرد ترمیم آهسته لایه ازن مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: خوشبختانه با گذشت سه دهه پایش و مطالعه محققان روی لایه ازن مشخص شده است که حفره بزرگ بالای قطب جنوب اکنون در وضعیت مناسب تری قرار گرفته و بررسی سال های اخیر دانشمندان بیانگر بهبود و ترمیم آهسته لایه ازن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شینا انصاری با بیان اینکه امروز مصادف با 16 سپتامبر و روز جهانی حفاظت از ازن بهانه ایست برای بیان آنچه که منجر به تخریب لایه اُزن شده است، گفت: حیات روی زمین وابسته به لایه ازن است.

تخریب لایه ازن مسیر تابش مستقیم پرتوهای فرابنفش خورشید به سطح زمین را باز می کند که این امر آثار مخرب فراوانی را به همراه دارد و انواع بیماری ها همچون سرطان پوست، آب مروارید، تحریک و تخریب سیستم ایمنی بدن، توقف رشد گیاهان و آثار نامطلوب بر روی جانوران را منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم آهسته لایه ازن

ترمیم آهسته لایه ازن