مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-16سياسي

استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه ویژگی بارز و ممتاز انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی چراغی پور ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در ایلام افزود: این خصیصه تأثیرگذار و ممتاز هیچگاه محدود به زمان خاصی نبوده و باید به عنوان یک وظیفه انقلابی و دینی به صورت مستمر به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: تداوم مبارزه با استکبار تا نابودی آن و برچیده شدن نظام سلطه و استکباری باید به عنوان یک اصل مورد توجه و سرلوحه کار ملت ایران قرار داشته باشد.

وی، 13 آبان سال 58 را یکی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این روز مهم و سرنوشت ساز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده و بر همین اساس این رخداد تاریخ ساز در طول سال های سپری شده از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تکریم و تجلیل قرار داشته است.

چراغی پور با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت هایی در راه برگزاری مراسم به صورت میدانی نباید موجب غفلت از اهمیت موضوع شود، افزود: 13 آبان امسال مقارن با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) شده و نظر به اهانت اخیر هتاکان و اسلام ستیزان به ساحت مقدس قرآن کریم و حضرت رسول (ص) می ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است

استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است