مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-16حوادث

کسب رضایت خانواده مقتول به گذشت از قصاص بعد از 12 سال


با حضور رییس دادگستری شهرستان الیگودرز در مورخ 1399/06/20، مراسم صلح و سازش یک فقره قتل عمد برگزار شد و متهم به قتل از اعدام رهایی یافت.

- با حضور رییس دادگستری شهرستان الیگودرز در مورخ 1399/06/20، مراسم صلح و سازش یک فقره قتل عمد برگزار شد و متهم به قتل از اعدام رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه حل اختلاف کشور، فتحی رییس دادگستری شهرستان الیگودرز در این رابطه اظهار کرد: حدود 12 سال قبل در یکی از شهرستان های استان خوزستان بر اثر نزاع فردی میان دو جوان، متاسفانه یکی از آنان که اهل الیگودرز بوده است به قتل می رسد.

وی عنوان کرد: علی رغم این که پرونده فوق در حوزه قضایی این شهرستان قرار نداشت، اما با توجه به این که منسوبین پرونده در این شهرستان سکونت داشتند، پس از صدور حکم قصاص و استیذان، به منظور مصالحه و حل و فصل موضوع هیئت استیذان قتل توسعه حل اختلاف شهرستان وارد عمل شده و با کمک بزرگان و ریش سفیدان دو طایفه ذلقی و حاجیوند و بزرگواری و بخشش اولیای دم سرانجام پس از گذشت 12 سال رضایت خانواده مقتول کسب و فرصت حیات مجدد به قاتل، که فردی جوان است، اعطا نمودند و این اقدام ارزشمند باعث شد دو طایفه زندگی مسالمت آمیز اجتماعی خود را با فصل خصومت، از سر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رضایت خانواده مقتول به گذشت از قصاص بعد از 12 سال

کسب رضایت خانواده مقتول به گذشت از قصاص بعد از 12 سال