مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-16اقتصادي

اجرای سیستم پایش تصویری در فردیس با صرف اعتبار 3 میلیارد تومان


سیستم پایش تصویری و مرکز مانیتورینگ فردیس با صرف اعتبار 3 میلیارد تومان و استقرار 15 دوربین در بلوارهای شهدا و شهید سلیمانی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ غلامعلی شرق فرمانده راهور استان البرز در حاشیه آیین افتتاح سیستم پایش تصویری ددر فردیس ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری در فردیس گفت: امروز با افزایش خودروها مدیریت ترافیک به روش سنتی ممکن نیست و استفارده از سیستم های هوشمند می توتند در کاهش تصادفات و تخلفتت رانندگی موثر باشد.

وی با اعلام این خبر که امسال تصادفات فوتی در فردیس افزایش داشته است؛ دلیل این افزایش را عدم وجود سیستم هوشمند در معابر فردیس و کنترل ترافیک به روش سنتی دانست.

رییس پلیس راهور استان البرز با اشاره به  ترافیک موجود در خیابان های  اصلی فردیس، گفت: در  استان البرز به ویژه  شهرستان فردیس با تراکم 11 برابری جمعیت روبرو هستیم و در هر متر مربع استان 549 نفر زندگی می کنند و کنترل این جمعیت در معابر نیاز به ایجاد زیرساخت های لازم و توسعه وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

وی ایجاد مسیرهای موازی بلوار شهدا و خیابان های اصلی  فردیس،  راه اندازی خطوط بی آر تی را برای کاهش حجم ترافیک فردیس ضروری دانست و یادآور شد: تراکم مراکز تجاری، بهداشتی درمانی و سایر نیازهای مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم پایش تصویری در فردیس با صرف اعتبار 3 میلیارد تومان

اجرای سیستم پایش تصویری در فردیس با صرف اعتبار 3 میلیارد تومان