مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-16دانش

اصلاح نظام محاسباتی کشور بر اساس بیانیه گام دوم


دومین نشست کمیته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ریاست دکتر ابراهیم سوزنچی دبیر این کمیته و معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر سوزنچی گفت: برای نگاه و ورود راهبردی به بیانیه گام دوم انقلاب، نیاز به برنامه و نقشه راه داریم که امید است در این کمیته به سرانجام برسد.

در ادامه جلسه دکتر مصطفی تقوی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف به ارائه گزارشی با عنوان ایده هایی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم خطاب به ملت ایران است و البته جوانان و مسئولین به طور خاص مورد خطاب قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم، ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) آرمان بزرگ انقلاب اسلامی عنوان شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شریف افزود: در بیانیه گام دوم به تأسیس و تقویت سیستم های بازخوردگیری به منظور اینکه مسئولین آماده تصحیح خطاهای خویش باشند، تأکید شده است.

دکتر تقوی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به لحاظ محتوایی تفاوت سرنوشت سازی با اسناد راهبری و آینده نگرانه کشور ندارد چرا که بخش هایی از بیانیه به سندهای راهبردی کشور ارجاع داده شده است مانند سیاست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نظام محاسباتی کشور بر اساس بیانیه گام دوم

اصلاح نظام محاسباتی کشور بر اساس بیانیه گام دوم