مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-16اقتصادي

سکوت متولی گردشگری درباره لغو پروژه فرودگاه چابهار


متولیان گردشگری تصور می کنند فعالیت در مناطق آزاد تنها به عهده مسئولان آن است به همین دلیل این بار هم درباره تعطیلی فرودگاه کنارک و لغو پروژه فرودگاه بین المللی چابهار سکوت کردند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ؛ چند روزی است که مسافران و مردم استان سیستان و بلوچستان با مشکل تعطیلی فرودگاه نظامی کنارک مواجه شده اند این فرودگاه نزدیک به منطقه آزاد چابهار تا کنون مسافران زیادی را به چابهار منتقل می کرد و درآمد مناسبی را نیز داشت.

از آن زمان که اعلام شده فرودگاه بین المللی چابهار نیز در منطقه آزاد تا پایان سال 1400 افتتاح خواهد شد؛ مسئولان فرودگاه نظامی آن را تعطیل کرده اند.

در واقع شرط نیروی هوایی به گفته استاندار سیستان و بلوچستان لغو پروژه فرودگاه بین المللی چابهار است.

فعالان گردشگری در استان سیستان و بلوچستان و چابهار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند چون سرمایه گذاری های متعددی در منطقه آزاد چابهار تا پایان سال 1400 در حال انجام است.

از سوی دیگر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی در سخنرانی های خود مدام صحبت از رسیدگی به مناطق محروم و توسعه گردشگری در مناطقی از جمله سیستان و بلوچستان می کند.

اما در عمل اقدامی انجام نمی دهد! مونسان شب گذشته در برنامه پویش که از شبکه یک سیما پخش شد، شرکت کرد اما از همه جا سخن گفت و گزارش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت متولی گردشگری درباره لغو پروژه فرودگاه چابهار

سکوت متولی گردشگری درباره لغو پروژه فرودگاه چابهار