مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-16اقتصادي

پرداخت مطالبات مراکز درمانی در خراسان رضوی به روز شد


معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قراداد با بیمه سلامت در این استان اکنون به روز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت خراسان رضوی، محمدحسین برادران در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: اکنون تأخیر در مطالبات مراکز طرف قرارداد این نهاد به دو و سه ماه کاهش یافته است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع  بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: در دوران شیوع یی و همچنین افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمت انجام شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع  بیمه سلامت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار و 500  مؤسسه و مرکز درمانی طرف قراداد با بیمه سلامت استان هستند که حدود دو هزار و 500 نفر از آنان پزشک هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون سه میلیون و 400 هزار نفر در استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی معادل 60 درصد جمعیت این استان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

برادران گفت: در حال حاضر نسخ 70 درصد پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت استان خراسان رضوی به صورت الکترونیکی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات مراکز درمانی در خراسان رضوی به روز شد

پرداخت مطالبات مراکز درمانی در خراسان رضوی به روز شد