مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-16سياسي

ایجاد بازدارندگی دفاعی از برکات دفاع مقدس است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی گفت: ایجاد بازدارندگی دفاعی از دیگر برکات دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه در مقطع جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ایران اسلامی را دست دشمن نداد بلکه اقتدار امروز برگرفته از همان بازدارندگی دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام ماشاءالله عبدی ظهر امروز در نشست تخصصی بسیجیان طلاب و مدیران حوزه علمیه استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ویژگی ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد که به کارگیری آنها در شرایط امروز بسیار می تواند راهگشا باشد و چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی ارزشمند در این راستا است که همه باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.

وی افزود: تربیت نسل کارآمد و دلسوز از مهمترین برکات و ثمرات دفاع مقدس است چراکه جبهه یک دانشگاه بود و در این فضای دانشگاهی بسیاری از انسان های دلسوز و کارآمد تربیت شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی بیان کرد: نسلی که دفاع مقدس آن را تربیت کرد علاوه بر اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی مقتدرانه علیه توطئه های دشمنان ایستادگی کرد توانست در طول چهل سال به دستاوردهای بسیار زیادی دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازدارندگی دفاعی از برکات دفاع مقدس است

ایجاد بازدارندگی دفاعی از برکات دفاع مقدس است