مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-16سياسي

آمریکا مانند یک جهان سومی دچار آشوب شده است


رییس صداوسیما از آمریکا به عنوان کشور مفلوکی یاد کرد که امروز مانند یک جهان سومی دچار آشوب و شورش شده است و افزود: آمریکا یک روز برای خودش چیزی بود، - اما امروز 27 هزار میلیارد دلار عدد بدهی های این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید و تقدیر از برنامه سازان منتخب دفاع مقدس با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما، سید مجید هاشمی دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، حمیدرضا شاه آبادی معاون صدا، یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده شهدا، برنامه سازان و هنرمندان صدا امروز، 26 شهریور ماه برگزار شد.

دفاع مقدس برکات فراوانی برای کشور ما داشت رییس صداوسیما که در این مراسم حضور پیدا کرده بود، گفت: درست است که دفاع مقدس خسارت بار بود و خسارتی برای ما داشت اما دارای برکات فراوانی هم بود.

وی اضافه کرد: انسان های فداکار برای این مرز و بوم به سمت جبهه ها رفتند و نگذاشتند در این جنگ شکست بخوریم و برای اولین بار در چند قرن گذشته که استعمار پیدا شده بود، ایران اثبات کرد بدون هیچ کمکی لیاقت صلابت و استحکام دارد و منشأ اقتدار و قوت و مقاومت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانند یک جهان سومی دچار آشوب شده است

آمریکا مانند یک جهان سومی دچار آشوب شده است