مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-16سياسي

پوشش 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترنیکی در استان کرمان تا پایان سال جاری


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان از پوشش 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترنیکی در استان کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان از پوشش 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترنیکی در استان کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

دکتر محمد جعفری امروز در حاشیه رزمایش سایبری بیمه سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نسخه نویسی الکترونیک در استان کرمان تا دهه فجر سال جاری به 90 درصد می رسد و امیدواریم تا پایان سال به 100 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان نیز 94 درصد از مراکز درمانی با طرح نسخه نویسی الکترونیک همکاری دارند، افزود: پوشش بیمه ای برای افراد فاقد پوشش بیمه روی تخت بیمارستان یکی از مهم ترین اقدامات سازمان بیمه سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور بوده است.

جعفری بیان کرد: در شرایط عادی، بیمه شدن روی تخت بیمارستان انجام نمی شود و افراد برای ارزیابی وسع و پوشش بیمه ای باید دوره انتظار حداقل یک ماهه را بگذرانند، اما در دوران شیوع ویروس کرونا، این بازه زمانی با تعامل انجام شده بین سازمان بیمه سلامت و وزارت رفاه به یک روز کاهش یافت.

وی از حمایت مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت از خدمات الکترونیکی خبر داد و افزود: بیش از 30 پروژه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترنیکی در استان کرمان تا پایان سال جاری

پوشش 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترنیکی در استان کرمان تا پایان سال جاری