مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-16سياسي

توضیحات آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد به خبر تجمع اهالی تنگ سرخ


آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر مندرج در خبرگزاری مهر با موضوع تجمع مردم تنگ سرخ پیرامون مطالبات از پروژه سد تنگ سرخ توضیحاتی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا موضوع تجمع کشاورزان منطقه تنگ سرخ در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در تاریخ مورخ 19/‏06/‏99‬ جوابیه زیر به تفکیک موضوع در 8 بند ارسال می گردد، لذا مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی عیناً متن کامل جوابیه به شرح ذیل در آن رسانه محترم اطلاع رسانی گردد.

در خصوص تجمع تعدادی از اهالی منطقه تنگ سرخ یاسوج در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مصاحبه انجام گرفته، موضوع از طریق معاونت سیاسی امنیتی استانداری با حضور نمایندگان این شرکت متشکل از معاون طرح و توسعه، نماینده مجری طرح و کارشناسان مربوطه و نمایندگان اهالی معترض طی جلسه ای در تاریخ 19 شهریور 1399 در دستور کار قرار گرفت.

به طور خلاصه اعتراضات اعلامی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف تملک و پرداخت خسارات، تعیین حد و بستر رودخانه، تعیین محدوده مخزن و حریم حفاظتی سد، اعتراض به نحوه قیمت گذاری و کارشناسی تملک اراضی که موضوعات مطروحه توسط نمایندگان این شرکت به طور مبسوط و در قالب اقدامات انجام گرفته و شرح قوانین و مقررات در خصوص نحوه محاسبه و اقدامات تملک و حد بستر و حریم رودخانه به نمایندگان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد به خبر تجمع اهالی تنگ سرخ

توضیحات آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد به خبر تجمع اهالی تنگ سرخ