مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-16بين الملل

اتحاد لاتین تبارهای آمریکایی و مقامات سابق جمهوری خواه به سود بایدن


گروه های لاتین تبار آمریکایی در همکاری با جمهوری خواهان مخالف رییس جمهور این کشور، جهت فعالیتهای انتخاباتی علیه وی متحد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های حامی لاتین تباران آمریکایی و پروژه لینکلن که عمدتاً از جمهوری خواهان مخالف دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تشکیل شده است بر علیه او متحد شده اند.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، دومینگو گارسیا رییس اتحادیه شهروندان لاتین تبار آمریکایی در این باره گفت: این ضرورت و احساس وجود دارد که کارزار بایدن در ایجاد ارتباط با جامعه لاتین تبار ضعیف عمل کرده است .

وی افزود: از این رو به سراغ طرف های سومی نظیر پروژه لینکلن رفته ایم تا جامعه لاتین تبار را به فعال کنیم زیرا کارزار [جو] بایدن در قبال سازمان های لاتین تبار بسیار بی توجه است .

در یکی تبلیغاتی که این دو گروه منتشر کرده اند آمده است: در زمانی نه چندان دور، روسای جمهور از لاتین تباران آمریکا تجلیل می کردند .

این در حالی است که ترامپ این گروه از آمریکایی ها را تجاوزگر و قاچاقچی و جنایتکار نامیده است.

از آنجا که رقابت بایدن و ترامپ بسیار تنگاتنگ شده است، مخالفان ترامپ به سراغ ایالت های کلیدی رفته اند تا بتوانند رأی دهندگان بیشتری برای نامزد دموکرات ها در انتخابات پیش روی آمریکا جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد لاتین تبارهای آمریکایی و مقامات سابق جمهوری خواه به سود بایدن

اتحاد لاتین تبارهای آمریکایی و مقامات سابق جمهوری خواه به سود بایدن