مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-16اقتصادي

تامین 500 هزارتن کنجاله در سه ماه آینده /120 هزارتن خریداری شد


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از واگذاری خرید 500 هزار تن کنجاله سویا به شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد و گفت:امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده و تامین 500 هزارتن کنجاله، - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از واگذاری خرید 500 هزار تن کنجاله سویا به شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد و گفت:امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده و تامین 500 هزارتن کنجاله، در سه ماهه پاییز مشکلی در تامین کنجاله سویا برای مرغداران و دامداران نداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدرضا طلایی در نشست خبری که ظهر امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور در خصوص مباحث بازار به خصوص تامین نهاده های دام و طیور برگزار شد.

پیرو تصمیمات گرفته شده در جلسه با توجه به کمبود کنجاله در ماه های گذشته، مقرر شد در سه ماه آینده یعنی سه ماه سوم سال شرکت پشتیبانی امور دام کمبود کنجاله را خریداری و وارد بازار کند.

وی ادامه داد: بنابراین قرار است که شرکت پشتیبانی امور دام از امروز علاوه بر خرید های قبلی به میزان 500 هزار تن کنجاله خریداری کند و نسبت به حمل جهت توزیع به دامداری ها و مرغداری ها اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت امور پشتیبانی دام اضافه کرد: در همین راستا شرکت پشتیبانی امور دام امروز حدود 120 هزار تن کنجاله سویا از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 500 هزارتن کنجاله در سه ماه آینده /120 هزارتن خریداری شد

تامین 500 هزارتن کنجاله در سه ماه آینده /120 هزارتن خریداری شد