مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-16سياسي

انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت های آزاده را فراهم کرده است


جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت های آزاده را فراهم کرده، از اجرای 300 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان قزوین خبر داد.

- قزوین- جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت های آزاده را فراهم کرده، از اجرای 300 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان قزوین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: باید دستاوردها و ویژگی های دفاع مقدس که خود یک دانشگاه بود بدون تحریف و حتی اغراق برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه شعار این هفته ما قوی هستیم است، افزود: نباید اجازه داد دفاع مقدس این ملت در برابر نظام سلطه به فراموشی سپرده شود.

برزگر ادامه داد: دشمن از همان ابتدا به دنبال بحران سازی در کشور و نبرد با انقلاب اسلامی بود و این نکته و دلایل آن باید به خوبی برای مردم تبیین و بازگو شود.

وی تصریح کرد: ایجاد نا امنی در درون از طریق راه اندازی غائله هایی همچون کردستان و آذربایجان غربی و ترکمن تنها بخشی از استراتژی دشمن برای نا امن سازی در کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت های آزاده را فراهم کرده است

انقلاب اسلامی زمینه بیداری ملت های آزاده را فراهم کرده است