مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-16اقتصادي

زادبوم: 95 درصد بازارهای جهانی از زعفران ایران تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید زادبوم در جلسه میز ملی صادرات زعفران بر ارتقای جایگاه این محصول استراتژیک کشور به عنوان هویت و نشان صادرات ناب ایران در بازار های جهانی تأکید کرد و با ذکر اهمیت نقش تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول و با .

- رییس کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه زعفران هویت و نشان صادرات ایران است، گفت: 95درصد بازار های جهانی از زعفران ایران تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید زادبوم در جلسه میز ملی صادرات زعفران بر ارتقای جایگاه این محصول استراتژیک کشور به عنوان هویت و نشان صادرات ناب ایران در بازار های جهانی تأکید کرد و با ذکر اهمیت نقش تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول و با ارائه گزارشی از سابقه برگزاری میز صادرات زعفران از دهه هفتاد شمسی و اقدامات حمایتی و تشویقی سازمان توسعه تجارت ایران از سال 1381 رفع موانع صادرات زعفران و حضور پرقدرت در بازار های جهانی را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری شورای ملی زعفران و دستگاه های ذی ربط از سال 1387 مصوبات متعددی به دولت پیشنهاد داده و براساس مصوبات ابلاغی و امکانات و منابع بودجه در دسترس به ارزش آفرینی صادرات زعفران کمک کرده است، گفت: با توجه به تامین 95 درصدی زعفران در بازار های جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادبوم: 95 درصد بازارهای جهانی از زعفران ایران تامین می شود

زادبوم: 95 درصد بازارهای جهانی از زعفران ایران تامین می شود