مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-16دانش

پنجمین طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به کار خود پایان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از 22 تا 26 شهریور ماه در مشهد برگزار شد و در این دوره .

- پنجمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به کار خود پایان داد پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در تابستان 1399 برگزار شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از 22 تا 26 شهریور ماه در مشهد برگزار شد و در این دوره حجج اسلام و المسلمین احمدحسین شریفی و علی مصباح یزدی از اعضای هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با موضوع نقش علوم انسانی در تمدن سازی نوین اسلامی و اخلاق و تربیت در گام دوم انقلاب سخنرانی کردند.

احمد ترابی، مسئول شورای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) ابراز کرد: خوشبختانه این دانشگاه در برگزاری این دوره به نسبت سایر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به کار خود پایان داد

پنجمین طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به کار خود پایان داد