مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-16فناوري

تسهیل دسترسی به اطلاعات با نوآفرین


به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات، سامانه نوآفرین امکان رشد و شکوفایی را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات مورد نیاز ذی نفعان اصلی و یکپارچه سازی آنها فراهم می کند.

- به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات، سامانه نوآفرین امکان رشد و شکوفایی را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات مورد نیاز ذی نفعان اصلی و یکپارچه سازی آنها فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تأمین مالی استارت آپ ها و تسهیل قوانین برای آن ها از مواردی است که می تواند راه را برای این کسب وکارهای نوپا باز کند، بویژه استارت آپ های حوزه فناوری که می توانند در مدت کوتاهی راه بسیاری را طی کرده و به تک شاخ های حوزه تبدیل شوند.

به همین دلیل مسؤولان این حوزه برای حل کردن مشکلات کسب وکارهای نوپا، تصمیم به راه اندازی طرح نوآفرین گرفتند.

مسؤولان، نوآفرین را طرحی جهت آسان سازی قانون مندتر کردن استارت آپ ها و تسهیل ورود آن ها به فرایندهای رسمی کسب وکار می دانند و در این راستا شرکت ها و تیم های نوپا، شرکت های رشدیافته، شتابنده ه و مراکز رشد، افراد علاقه مند به حوزه نوآفرینی و سرمایه گذاران می توانند در این طرح حاضر شوند.

در این راستا و به نقل از سازمان فناوری اطلاعات، امیر ناظمی -معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل دسترسی به اطلاعات با نوآفرین

تسهیل دسترسی به اطلاعات با نوآفرین