مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-16فرهنگي

اهدای 2200 عنوان کتاب به کتابخانه های عمومی گلپایگان


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان گفت: در جشنواره «بهار کتاب و بهار دانایی» دو هزار و 200 عنوان کتاب به کتابخانه های سطح شهرستان گلپایگان اهدا شد.

- گلپایگان- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان گفت: در جشنواره بهار کتاب و بهار دانایی دو هزار و 200 عنوان کتاب به کتابخانه های سطح شهرستان گلپایگان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمام کتابخانه های شهرستان تا اواخر خرداد تعطیل شد و با بازگشایی نیز بیشترین فعالیت های فرهنگی از قبیل مسابقات کتابخوانی و نقد و معرفی کتاب در فضای مجازی شکل گرفته است.

پرداخت سهم نیم درصدی شهرداری های سه شهر شهرستان به نهاد کتابخانه عمومی گلپایگان وی با بیان اینکه سهم نیم درصدی نهاد کتابخانه از سوی شهرداری های شهر گلپایگان و گوگد و گلشهر به اداره کتابخانه عمومی گلپایگان پرداخت شد، گفت: کتابخانه ها منابع مالی ندارند و با پیگیری ها امسال از محل اعتبارات تملک دارایی 245 میلیون تومان تخصیص داده شد که اگر 50 درصد نیز جذب شود قابل توجه است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه هر سه ماه از تهران تنها یک کارتن کتاب ارسال می شود، خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر با برگزاری جشنواره ای با عنوان بهار کتاب و بهار دانایی تاکنون دو هزار و 200 عنوان کتاب جذب کتابخانه های سطح شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2200 عنوان کتاب به کتابخانه های عمومی گلپایگان

اهدای 2200 عنوان کتاب به کتابخانه های عمومی گلپایگان