مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-16پزشكي

ساخت پایگاه اورژانس مدافعین سلامت در کیلومتر 50 محور نیشابور ـ سبزوار


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: پایگاه اورژانس مدافعین سلامت در کیلومتر 50 محور نیشابور ـ سبزوار با مشارکت خیرین حوزه سلامت در آینده ای نزدیک ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، مصطفی افشارنیک امروز در مراسم گرامیداشت روز اورژانس و فوریت های پزشکی که در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پایگاه اورژانس مدافعین سلامت در کیلومتر 50 محور نیشابور ـ سبزوار با مشارکت خیرین حوزه سلامت در آینده ای نزدیک ساخته می شود.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی نیشابور ادامه داد: دستگاه تله مدیسین ((پزشکی از راه دور و سلامت الکترونیک) با قابلیت ارسال شرائط و علائم بیمار برای پزشک متخصص به صورت صوتی و تصویری سبب تسلط کامل پزشک متخصص بیمارستان بر شرایط بیمار داخل آمبولانس شده و بیمار به  بعد از رسیدن به بیمارستان بلافاصله به قسمت لازم برای درمان منتقل می شود.

وی اضافه کرد:  از زمان شیوع ویروس انجام شده است.

  14 پایگاه اورژانس در 6 سال اخیر ایجاد و راه اندازی شد رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز در ادامه این اظهار کرد: از مجموع 22 پایگاه اورژانس نیشابور، 14 پایگاه در 6 سال اخیر ایجاد و راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پایگاه اورژانس مدافعین سلامت در کیلومتر 50 محور نیشابور ـ سبزوار

ساخت پایگاه اورژانس مدافعین سلامت در کیلومتر 50 محور نیشابور ـ سبزوار