مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-16سياسي

امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد چرا که دفاع مقدس با مشارکت و حضور مردم به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا کریمی روز چهارشنبه در نشست تخصصی بسیجیان طلاب و مدیران حوزه علمیه با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در اراک، با اشاره به نقش جامعه طلاب و روحانیون در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خوشبختانه نقش طلاب و روحانیون در طول چهل سال انقلاب اسلامی با مجاهدت هایی که انجام شده بسیار چشمگیر است و امروز جامعه روحانیت در بین ملت ایران کاملاً سرافراز است و ملت به وجود چنین افرادی افتخار می کنند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون در دفاع مقدس نقش بسیار مؤثری در ایجاد وحدت، اتحاد و هم افزایی میان ملت و مسئولین ایفا کردند و امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید بار دیگر این نقش مهم احیا شود.

کریمی دفاع مقدس را متعلق به همه ملت ایران دانست و گفت: امروز در چهل سالگی دفاع مقدس باید در بیان و عملکردمان دقت لازم را مد نظر قرار داد، نقش آحاد ملت را بیان کرد و صرفاً دفاع مقدس را محدود به جمعیتی خاص نکرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد چراکه دفاع مقدس با مشارکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد

امروز باید الگوی دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد