مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:202020-09-16سياسي

انتقاد فرماندار قروه از شهرداری/ فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت


بی تفاوتی مدیریت شهری نسبت به غفلت در انجام وظایف در کنار اجازه فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی از جمله مواردی بود که در ستاد مقابله با کرونا قروه عنوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتفاوت بود و امکان قرنطینه کلی وجود نداشت لذا کشور ما با ایجاد محدودیت ها در این زمینه اقدام کرد.

به گفته او با بیماری کووید 19 به تجربه تازه ای مبنی بر اینکه در زمان بحران نباید خدمات اساسی تعطیل شوند، رسیدیم و بعد از این تجربه مشخص شد که باید با این بحران زندگی کرد.

الماسی در ادامه با انتقاد از شهرداری ها نسبت به اینکه در فضاسازی محیط شهری سهل انگاری دارند، از برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری بدون مورد ابتلاء و همچنین برگزاری مراسم های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

او ضرورت ادامه فعالیت آموزش و پرورش را مهم دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها تنها برای انتقال دانش نیستند و آنچه حائز اهمیت است تعلیم و تربیت و فراگیری مهارت است.

مطابق سخنان فرماندار قروه کرونا نباید باعث شود که زندگی تعطیل گردد بلکه باید باعث شود سبک زندگی تغییر کند و این سبک زندگی یعنی رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و.

حسین الماسی به فعالیت مشاغلی که هم اکنون تعطیل اند اشاره کرد و گفت: بعضی از مشاغل نیاز است که فعالیت خود را از سر گیرند اما نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار قروه از شهرداری/ فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت

انتقاد فرماندار قروه از شهرداری/ فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت