مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-16سياسي

لزوم حل معضل دوگانکی مدیریتی در مناطق آزاد/ تحریم ها به فرصت تبدیل شده است


نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: دوگانگی مدیریتی به عنوان یک مشکل ساختاری در مناطق آزاد مطرح است و خواستار حل آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد آشوری تازیانی بعد از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه رینگ فیبر نوری جزایر قشم، کیش و خارک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قشم اظهار داشت: تحولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه پایدار کشور را تسریع می کند.

وی افزود: در فرآیند جهانی شدن آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد آن است که فشردگی زمان و مکان رخ داده و توسعه پایدار و همه جانبه کشور می بایست متکی بر ارتباطات باید فناوری اطلاعات باشد.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در خانه ملت تصریح کرد: اقدامات وزارت اطلاعات و فناوری اطلاعات می تواند زیربنای توسعه فراگیر ملی باشد.

آشوری ادامه داد: امروز وزیر ارتباطات را بواسطه عملکرد مناسب در حوزه زیرساختی این وزاتخانه با وجود تحریم ها را می توان در شمار موفق ترین وزرای دولت تدبیر و امید برشمرد.

وی اضافه کرد: تولید و ارائه خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان خدمات زیربنایی تاثیر بسزایی در ساماندهی حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و اجتماع دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل معضل دوگانکی مدیریتی در مناطق آزاد/ تحریم ها به فرصت تبدیل شده است

لزوم حل معضل دوگانکی مدیریتی در مناطق آزاد/ تحریم ها به فرصت تبدیل شده است