مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-16سياسي

رضایتمندی مردم مهمترین شاخص مدیریت جهادی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از رضایتمندی مردم به عنوان مهمترین شاخص مدیریت جهادی نام برد و گفت: علم ، دانایی، عقلانیت و عشق به ارائه خدمت به مردم، - سه ویژگی بارز مدیریت موفق جهادی است.

حبیب الله خجسته پور در همایش معرفی دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیریت موفق جهادی بود، اظهار کرد: امروز نیاز است تا ما مسئولان برای خدمت به مردم به عنوان خادمین آنها، این شهیدان و نوع خدمتشان را الگوی مدیریتی قرار دهیم و با توجه به سه ویژگی علم، عقل و عشق به مردم، در راستای مدیریت موفق جهادی همانند مدیریتی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم، گام برداریم.

وی با بیان اینکه کسی که در جایگاهی مشغول به خدمت است باید علم و تخصص لازم را برای ارائه خدمت داشته باشد، افزود: اگر عقلانیت در کنار عالم بودن وجود نداشته باشد قطعا مدیریت جهادی محقق نخواهد بود و علاوه بر اینها در کنار عالم و عاقل بودن، عشق به مردم نیز باید وجود داشته باشد.

خجسته پور اضافه کرد: ماندگاری یاد شهیدان رجایی و باهنر میان مردم، این پیام را مخابره می کند که طول زمان مدیریت و خدمت مهم نیست و اثر گذاری مدیریت و خدمت است که بسیار حائز اهمیت بوده و ماندگار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی مردم مهمترین شاخص مدیریت جهادی

رضایتمندی مردم مهمترین شاخص مدیریت جهادی