مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 17:502020-09-16ورزشي

اعلام رای دادگاه CAS درباره پرونده تعلیق جودو ایران/ مهلت 30 روزه برای توافق


دادگاه رسیدگی به شکایت فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی امروز در محل CAS برگزار و رای دادگاه درباره این پرونده اعلام شد.

- ، جلسه رسیدگی به شکایت فدراسیون جودو ایران از فدراسیون جهانی جودو برای حکم تعلیق، امروز در شهر لوزان سوییس و در محل دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برگزار شد.

خبرآنلاین نوشت؛ در این جلسه تیم اعزامی ایران متشکل از آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو، نصرالله سجادی، محمدرضا داورزنی و ساعد وکیل به همراه دستیارش حضور داشتند و به ارائه توضیحات پرداختند.

همچنین در جلسه امروز سعید ملایی ملی پوش سابق جودو ایران، محمد منصوری سرمربی پیشین تیم ملی جودو و وحید سرلک سرمربی تیم جودو تاجیکستان به عنوان شهود فدراسیون جهانی علیه کشورمان شهادت دادند.

سرانجام پس از برگزاری این دادگاه طولانی که 9 ساعت به طول انجامید، دادگاه CAS پس از استماع دفاعیات طرفین و شهود رای اولیه خود را صادر کرد.

بنا بر رای دادگاه، قرار بر این شد که به طرفین 30 روز مهلت داده شود تا با یکدیگر توافق کرده و به تفاهم برسند و پرونده مختومه شود.

در غیر اینصورت اگر طرفین دعاوی به توافق نرسند، آنگاه دادگاه CAS رای قطعی و نهایی خود را درباره این پرونده اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رای دادگاه CAS درباره پرونده تعلیق جودو ایران/ مهلت 30 روزه برای توافق

اعلام رای دادگاه CAS درباره پرونده تعلیق جودو ایران/ مهلت 30 روزه برای توافق