مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 01:552020-09-16سياسي

برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی حاضرم شهید شوم


پدر شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر گفت: اگر مقام معظم رهبری دستور دهد برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی جانم را فدا کرده و حاضرم شهید شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر، محمد صادق غلامی شامگاه چهارشنبه در دیدار مدیر کل بازرسی شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سه کشور اظهار کرد: رفتار و منش شهید احمد غلامی از کودکی در منزل و با خانواده و بستگان به گونه ای بود که ما احساس نمی کردیم کودک است و از این جهت همیشه مورد احترام همه فامیل بود.

وی تصریح کرد: شهید احمد از زمان نوجوانی تلاش می کرد تا اسلام را بین دوستان و همکلاس های خود رواج دهد به گونه ای که آنها از بحث و گفت و گو در این مورد خسته و دلزده نشوند.

پدر شهید مدافع حرم احمد غلامی بیان داشت: در زمان خدمت وی یکی از سربازان اهل تسنن همواره از پادگان فرار می کرده و خانواده وی بسیار ناراحت بودند که این شهید در جلسه گفت و گو و مشاوره با این فرد چنان وی را متمایل به خدمت سربازی نکرده که در حال حاضر نیز از بسیجیان فعال منطقه است.

وی ادامه داد: زمانی که احمد شهید شد این بسیجی اهل سنت به منزل ما آمد و گفت شهید غلامی نگرش من را به اسلام و کشورم تغییر داد.

محمد صادق غلامی گفت: شهید احمد نخستین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر و پانزدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود و مستند 70 دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی حاضرم شهید شوم

برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی حاضرم شهید شوم