مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 02:202020-09-16اقتصادي

افزایش 20 درصدی تولید لوبیا در مزارع چهارمحال و بختیاری


معاون بهبود تولیدگیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش بیش از 20 درصدی تولید لوبیا در استان خبر داد و گفت:  پیش بینی می شود  از مزارع استان حدود 17 هزار تن لوبیا برداشت شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدگیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش بیش از 20 درصدی تولید لوبیا در استان خبر داد و گفت:  پیش بینی می شود  از مزارع استان حدود 17 هزار تن لوبیا برداشت شود.

حمیدرضا دانش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برداشت لوبیا از مزارع چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، اظهار کرد: سطح زیر کشت لوبیا در استان 6 هزار و 200هکتار است و پیش بینی می شود از مزارع استان حدود 17 هزار تن لوبیا برداشت شود.

معاون بهبود تولیدگیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولید لوبیا در استان نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از 20 درصدی روبرو بوده است، گفت: برداشت لوبیا از مزارع استان از 15 شهریورماه آغاز شده است و تا پایان مهرماه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیش ترین سطح زیرل کشت لوبیا در شهرستان های خانمیزا، شهرکرد و لردگان قرار دارد، عنوان کرد: در استان انواع لوبیا چیتی، سفید، قرمز و .

تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تولید لوبیا در مزارع چهارمحال و بختیاری

افزایش 20 درصدی تولید لوبیا در مزارع چهارمحال و بختیاری