مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-16سياسي

آمریکا مکانیسم ماشه را اجرا کند ما هم مکانیسم غیرت ملی را اجرایی می کنیم


اگر آمریکا مکانیزم ماشه را اجرایی کند ما هم مکانیزم غیرت ملی را اجرایی می کنیم.

- احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تهدید مقامات آمریکایی مبنی بر اجرای کردن مکانیسم ماشه برای تحت فشار قرار دادن ایران اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا بر اساس مبانی حقوقی نمی تواند این کار را اجرایی کند و اساساً حقوق بین الملل طبق آنچه که در خود توافقنامه برجام دیده شده اجازه چنین امری را نباید به آمریکا دهد ولی متاسفانه خوی استکباری آمریکا و عدم استقلال رای برخی از کشورهای اروپایی نشان داده است که همواره این روحیه استبدادی و استکباری و ضعف اراده کشورهای اروپایی موجب شده که خواسته های آمریکا در بخشی از مسائل تحقق پیدا کند.

وی افزود: اگر این مکانیسم ماشه در قرارداد فی مابین ما و کشورهای اروپایی به واسطه آمریکا و بر اساس فشار و در شورای امنیت شکل بگیرد اول اینکه یک افتضاح حقوق بین المللی هست که اتفاق می افتد.

دوم اینکه اساساً این اتفاق قبل از این که آسیب به کشور ما باشد سر آغازی برای مقابله جدی ما با زیاده خواهی های آمریکا در عرصه هسته ای هست.

راستینه با بیان اینکه اگر در عرصه هسته ای این اتفاق بیفتد مجلس شورای اسلامی به صورت جدی طرحی آماده کرده که از تمام تعهدات برجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مکانیسم ماشه را اجرا کند ما هم مکانیسم غیرت ملی را اجرایی می کنیم

آمریکا مکانیسم ماشه را اجرا کند ما هم مکانیسم غیرت ملی را اجرایی می کنیم