مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-17اقتصادي

کودکان آنلاین در قرنطینه کرونا(قسمت اول)


ظهور پاندمی کووید 19 سبب افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در میان همه گروه های سنی از جمله کودکان شده است، این وضعیت در شرایطی رخ داده است که همه کودکان دانش و مهارت لازم را برای حفظ امنیت خود در اینترنت ندارند .

- ایسنا/مازندران ظهور پاندمی کووید 19 سبب افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در میان همه گروه های سنی از جمله کودکان شده است، این وضعیت در شرایطی رخ داده است که همه کودکان دانش و مهارت لازم را برای حفظ امنیت خود در اینترنت ندارند .

مصرف فضای مجازی توسط کودکان، تامین امنیت کودکان و دور نگه داشتن آنها از آسیب های فضای مجازی به عنوان دغدغه پیش از کرونا وجود داشت که پس از کرونا برجسته شد.

کووید 19 نشان داد که آشنایی با اینترنت ، نیاز کودکان برای زندگی دیجیتال (Digital Life) و حیات کنونی آنهاست و در این مسیر باید نگرش های متمایل به حذف فضای مجازی را کنار گذاشت چرا که دنیا بدون خطر نبوده و کودکان بایستی یاد بگیرند که گنجایش خطرات محاسبه شده را داشته باشند و تا آنجا که ممکن است عواقب آن را برطرف سازند، همچنین بایستی میان ارزیابی خطر و ارزیابی مزایای اینترنت تجزیه و تحلیل درستی داشت.

کودکان زیادی در سراسر دنیا در این روزها از پنجره گشوده اینترنت به زیست خود ادامه می دهند، مصرف رسانه ای کودکان همیشه جزء دغدغه ها بوده و ظهور فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان آنلاین در قرنطینه کرونا(قسمت اول)

کودکان آنلاین در قرنطینه کرونا(قسمت اول)