مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-17سياسي

مردم همه نقاط استان زنجان از عملکرد شرکت گاز انتقاد دارند


استاندار زنجان، از عمل نکردن شرکت گاز استان زنجان به تعهداتش در زمینه توسعه شبکه گاز انتقاد کرد و گفت: مردم همه نقاط استان از عملکرد شرکت گاز انتقاد دارند.

- زنجان-استاندار زنجان، از عمل نکردن شرکت گاز استان زنجان در توسعه شبکه گاز انتقاد کرد و گفت: مردم همه نقاط استان از عملکرد شرکت گاز انتقاد دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت شهری استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حضور مدیران در جلسات لازم الاجرا بوده و مدیران باید به این موضوع توجه داشته باشند، گفت: حضور مدیران در جلسات باعث می شود به دلیل اشرافیت کاری، مشکلات با موانع و دغدغه کمتری مرتفع و رسیدگی شود.

استاندار زنجان، از عمل نکردن شرکت گاز استان زنجان در توسعه شبکه گاز انتقاد کرد و گفت: مردم همه نقاط استان از عملکرد شرکت گاز انتقاد دارند.

حقیقی با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان به تعهدات خود در زمینه توسعه شبکه گاز رسانی عمل نمی کند، ادامه داد: بسیاری از تعهدات و قول های داده شده توسط مدیران این شرکت در زمینه توسعه شبکه گاز در این استان عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری، انتقال آرامستان داخل شهر به محل جدید بود که این موضوع را می توان اقدامی ارزشمند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همه نقاط استان زنجان از عملکرد شرکت گاز انتقاد دارند

مردم همه نقاط استان زنجان از عملکرد شرکت گاز انتقاد دارند