مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-17سياسي

علت خیانت های زناشویی چیست؟


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که پژوهشگران و برنامه ریزان حوزه ازدواج و خانواده می توانند از طریق رفع علل گرایش زوج ها به روابط فرازناشویی و تقویت عوامل بازدارنده در آن ها و محیط کارکردی شان، - ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش نشان می دهد که پژوهشگران و برنامه ریزان حوزه ازدواج و خانواده می توانند از طریق رفع علل گرایش زوج ها به روابط فرازناشویی و تقویت عوامل بازدارنده در آن ها و محیط کارکردی شان، تا حد زیادی احتمال گرایش این افراد را به روابط فرازناشویی کاهش داده و زمینه ثبات سیستم زوجی و نهاد خانواده را فراهم کنند.

خیانت زناشویی موضوعی تکان دهنده برای زوجین و پدیده ای برای مشاوران و درمانگران حوزه ازدواج و خانواده است که نقش اساسی در انحلال سیستم خانواده و گرایش زوج ها به سمت طلاق دارد.

خیانت زناشویی به عنوان یکی از شایعترین آسیب های کارکردی در بین زوج ها و در سطح جامعه از گستردگی مفهومی و نظری زیادی برخوردار است و دست یابی به تعریفی واحد و مشترک از آن که در تمام جوامع و فرهنگ ها از پذیرش برخوردار باشد تا حد زیادی دور از انتظار است.

به طور کلی خیانت را برقراری هرگونه رابطه عاطفی جنسی با نفر سوم و بدون آگاهی همسر تعریف می کنند که تعهد رابطه زناشویی را نقض کرده و با رنج های عاطفی در همسر خیانت دیده همراه است و به طور کلی به سه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت خیانت های زناشویی چیست؟

علت خیانت های زناشویی چیست؟