مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-17سياسي

تنها 8 دستگاه در گلپایگان برای تردد معلولین مناسب سازی شده است


مسئول مناسب سازی و شورای سالمندان اداره بهزیستی گلپایگان گفت: هشت دستگاه اجرایی در شهرستان گلپایگان فقط نسبت به مناسب سازی برای تردد معلولین اقدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی طبرزدی شامگاه چهارشنبه در ستاد ساماندهی و مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان گلپایگان اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت روبه سالمندی شهرداری گلپایگان در پارک بانوان نسبت به ایجاد مکانی برای تفریح بانوان سالمند و همچنین در پارک جنگلی گلپایگان برای سالمندان مرد اقدام کند.

وی با بیان اینکه کانون بازنشستگان دولتی در شهر گلپایگان برای دورهمی سالمندان از هیچ امکانات برخوردار نیست، تصریح کرد: شهر گلپایگان فاقد پارکینگ تردد برای معلولین و جانبازان است.

مسئول مناسب سازی و شورای سالمندان اداره بهزیستی گلپایگان با بیان اینکه از 62 دستگاه اجرایی شهرستان گلپایگان هشت دستگاه نسبت به مناسب سازی اقدام کردند، گفت: در بازدیدی که از امام زادگان، مساجد و حسینیه ها و پارک های تفریحی روستاهای شهرستان انجام دادیم برای تردد معلولین مناسب سازی انجام نشده است.

در ادامه مهدی سرلک بخشدار مرکزی گلپایگان اظهار داشت: طبق قانون تمام دستگاه های دولتی و شهرداری ها موظف به مناسب سازی هستند تا معلولین نیز از خدمات عمومی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 8 دستگاه در گلپایگان برای تردد معلولین مناسب سازی شده است

تنها 8 دستگاه در گلپایگان برای تردد معلولین مناسب سازی شده است